-10% na první nákup

Přidej se do Gomez Club a získej -10% na novou kolekci a -5% na zlevněné modely už od prvního nákupu. Členství v elitním klubu Gomez Club nabízí mnoho dalších výhod. 

Doprava zdarma 

Nakupování online v obchodě Gomez je jednoduché a bezpečné. Při nákupupech nad 2000 Kč jsou zasílány zákazníkům bez dodatečných poplatků. Objednávku vyřizujeme jak nejrychleji to jde, následně jej předáváme jedné z našich důvěryhodných dopravních společností. 

Vrácení zdarma

Pokud nejste s nákupem spokojeni, každý produkt zakoupený u nás můžete vyzkoušet a odstoupit od smlouvy do 14 dnů od dodání balíčku. Abychom Vám zjednodušili proces vrácení zboží, upravili jsme obaly tak, že je možné je znovu použít k odeslání zboží. Tuto službu Vám poskytujeme zcela zdarma - vše, co musíte udělat, je zaregistrovat své klientské konto a vyplnit formulář o vrácení zboží. 

Seznam přání
Kontakt
Přejít na stránku:Kontakt
Přejít na stránku:Prémiová kvalita
Přejít na stránku:Bezpečný nákup
Přejít na stránku:Firemní údaje
Přejít na stránku:Cena a způsob dopravy
Přejít na stránku:Platba
Přejít na stránku:Sledování zásilky
Přejít na stránku:Odstoupení od smlouvy

Reklamace

Gomez má povinnost dodat zákazníkovi, zboží bez závad a ručí za fyzické a právní vady, pokud zboží takové vady má.

Pokud před vypršením dvouleté lhůty ode dne převzetí shledáte na Vámi zakoupeném zboží závadu, ohlaste prosím tuto závadu (můžete využít reklamační formulář, který je  dostupný zde) a odešlete zboží na naši adresu:

Gomez Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Reklamace
UL. Diamentowa 9
62-002 Suchy Las
Polsko

Ve formuláři prosím uveďte své údaje, které nám umožní kontaktovat Vás během vyřizování reklamace, zároveň přiložte dokumenty nebo údaje, které umožní identifikaci uzavřené smlouvy o prodeji (např. účtenku nebo fakturu, číslo objednávky atd.). Přiložení účtenky nebo faktury není povinné, ale doporučujeme doklad přiložit, protože to obvykle urychluje proces reklamace.

Reklamace bude posouzena během 14 dnů od obdržení zásilky. Zákazník bude o posudku informován písemně, elektronicky nebo formou SMS.

Podrobné informace týkající se reklamace jsou obsaženy v Obchodních podmínkách.

Gomez neposkytuje záruku na prodávané zboží.

Přejít na stránku:Obchodní podmínky a formuláře
Přejít na stránku:Ochrana osobních údajů a souborů cookies